Povraćaj i refundiranje
NAŠA POLITIKA POVRAĆAJA
Naša politika povraćaja je sastavni deo sistema I mora pratiti naše “Uslove Prodaje”
Zadržavamo pravo da izmenimo ovu politiku prodaje u bilo kom trenutku.
Politika povraćaja je poslednji put ažurirana 01.09.2017
Važno je da proverite vaš nalog ili robu po prijemu I uvek pre upotrebe. Ako se desi greška ili problem,
trebate nam se odmah javiti da bi mogli izvršiti proveru.
Pre nego sto pokušate da vratite robu, moraćete da se obratite našoj službi radi dobijanja broja odobrenja vraćanja.
Bez tog broja može biti teško izvršiti povraćaj, što znači da proces može trajati duže.
VAŠA PRAVA
Naša politika vraćanja ne utiče na vaša zakonska prava.
www.zastitapotrosaca.gov.rs
Za dodatne informacije o drugim zakonskim pravima , posetite sajt Vlade Republike Srbije.
PRAVO NA OTKAZIVANJE
Da bi ostvarili pravo na otkazivanje, morate nas obavestiti o svojoj odluci da raskidate ugovor uz jasnu izjavu , npr.
Imate pravo da otkažete ugovor u roku od 14 dana bez davanja razloga.
Opcijom u Vašem nalogu ili pismo poslato poštom.
Garantujete da su stavke koje se vraćaju neotvorene I u svom originalnom pakovanju (neoštećenog)
EFEKTI OTKAZIVANJA
Ako otkažete ugovor , mi ćemo vam nadoknaditi novac koji smo primili od vas, osim za dodatne troškove koje nastanu ako ste izabrali neku vrstu pošiljke od naše standardne.
Možemo da odbijemo povraćaj ili da oduzmemo vrednost robe ukoliko je rezultat neadekvatno rukovanje sa vaše
strane.
Mi ćemo nadoknaditi bez nepotrebnog odlaganja a najkasnije u roku od:
a) 14 dana od dana kada nam dostavite robu
b) (Ako je ranije) 14 dana nakon pruženog dokaza da ste vratili robu.
c) Ukoliko nije bilo robe , 14 dana nakon što ste nas informisali o svojoj odluci da raskinete ugovor.
Nadoknadićemo vam ista sredstva koja ste nam vi uplatili, osim ako je izričito drugačije ugovoreno. U svakom slučaju nećete snositi nikakve nadoknade kao rezultat nadoknadu. Vi ćete morati snositi direktne troškove vraćanja robe.
Model otkazivanja obrazac :
Ovim napominjem da otkazujem svoj ugovor o prodaji sledeće robe:
Naručilac : ____________________
Redni broj : ____________________
Ime potrošača : _________________
Adresa kupca : __________________
Potpis potrošača (ako je poslato poštom) _____________
DATUM
Šta da radim ako primim netačnu stavku?
Mi imamo visoke standarde kada je u pitanju pakovanje porudžbine, medjutim, greške se ponekad dešavaju. Molimo vas da prihvatite naše izvinjenje ako ste dobili pogrešnu stavku. Uz naše najveće poštovanje vas,
učinićemo sve da što pre dobijete adekvatnu stavku koju ste poručili.
Razmotrićemo svaki slučaj pojedinično kada se razmatra povratak proizvoda : u nekim slučajevima zahtevaćemo dodatne informacije, kao što su fotografije.
Naš cilj je da obezbedimo najbolje rešenje za vas što je brže moguće.
Šta da radim ako je moj predmet oštećen?
Iako vodimo računa da se spreči oštećenje robe u tranzitu, moguće je da problem nastane. Molimo vas da prihvatite naše izvinjenje ako ste primili oštećenu stavku.
Tražimo da ne odbijete isporuku, nego da preuzmete robu I odmah kontaktirate nas.
Odbijanje može zapravo dovesti do odlaganja procesa povraćaja.
Možete nas kontaktirati preko svog naloga pomoću centra za razmenu poruka ONLINE
Molimo vas da priložite sve fotografije koje uslikate pri dostavi u poruci
Član našeg tima će razmotriti detalje I ponuditi najbolju rezoluciju za rešavanje uputa.
Kako mogu da prijavim grešku na mom proizvodu?
Molimo vas da prihvatite naše izvinjenje ako verujete da postoji greška, prihvatamo sve žalbe u vezi kvaliteta naših
proizvoda I moraće se sagledati prijavljena greška iz više uglova
Da bi to učinili morate nas kontaktirati preko svog naloga pomoću centra za razmenu poruka ONLINE. Molimo vas da navedete detalje o grešci I priložite slike u poruci gde je to moguće.
Kako da ugovorim povraćaj?
Pozovite korisnički centar našeg tima da organizuje povraćaj robe.
Mi moramo znati broj porudzbine, stavku koju želite da vratite I razlog povraćaja.
Nakon prijema tih detalja mi ćemo vam dati jedinstveni broj dozvole I sve neophodne informacije za povraćaj
Molimo vas da spakujete stavku sigurno I dostavite našu formu vraćanja zajedno sa robom
Moraćete da dobijete dokaz o prijemu poštarine kada pošaljete stavku za nas.
Dokaz poštarine je besplatan , ali bez toga ne može biti u mogućnosti izvršiti povraćaj ili zamenu u retkim slučajevima ako se desi da je predmet izgubljen u tranzitu
Bilo koji predmet koji ste prihvatili, a zatim vratili je vaša odgovornost sve dok ne dostigne na našem skladištu. Molimo Vas da budete sigurni u servis pošte koji vam omogucava povraćaj robe.
Hoćete li mi refundirati novac poštarine za povraćaj stavke?
Bićemo više nego srećni da vam refundiramo troškove poštarine za povraćaj stavki gde je uzrok naša greška. Na primer :
Ako smo vam poslali pogrešan unos
Ako je stavka oštećena ili neispravna
Nećemo refundirati troškove poštarine za stvari koje su nepoželjne ili vam više nisu potrebne. Ove troskove ćete morati da pokrijete vi, ponovo preporučujemo korišćenje servisa za dostavu koja osigurava
siguran prevoz robe.
Nećemo refundirati troškove poštarine povraćaja robe zbog prijavljenog oštećenja ili greške gde ista nije
pronadjena u procesu testiranja.
ŽALBE
Ukoliko niste zadovoljni načinom na koji radimo povraćaj I zamenu predmeta, želimo da čujemo o tome. Naš cilj je da se reši svaka nedoumica I zato vas molimo da nas kontaktirate na feedback@mycitylooks.com ili poštom naše servisne službe , The Looks Group, Strahinjića Bana 75, Stari Grad 11000 , Beograd – Srbija
Viber - WhatsApp
0677 109900